Universidad Complutense de Madrid
E-Prints Complutense

IndexAuthor

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 5.

Abril Barrie, Carmen (2009) Análisis de la innovación de marcas de distribuidor y de su influencia en la aceptación de productos nuevos de gran consumo en España. [Thesis]

Gavilan, Diana and Avello Iturriagagoitia, Maria and Abril Barrie, Carmen and Fernández Lores, Susana (2016) El móvil como herramienta de interacción alumno-profesor, en el aula, hacia el aprendizaje profundo (deep learning). [Proyecto de Innovación Docente]

Abril Barrie, Carmen and Rodríguez Cánovas, Belén (2016) Marketing mix effects on private labels brand equity. European Journal of Management and Business Economics, 25 . pp. 168-175. ISSN 2444-8451

Gavilan, Diana and Avello Iturriagagoitia, María and Abril Barrie, Carmen (2014) The mediating role of mental imagery in mobile advertising. International Journal of Information Management, 34 (1). pp. 457-464. ISSN 0268-4012

Abril Barrie, Carmen and Sánchez, Joaquín (2016) Will they return? Getting private label consumers to come back: Price, promotion, and new product effects. Journal of Retailing and Consumer Services, 31 . pp. 109-116. ISSN 0969-6989

This list was generated on Wed Aug 21 06:03:09 2019 CEST.